השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    צו קיום צוואה ירושלים

    צריכים עורך דין ירושות וצוואות בירושלים? הגעתם אל המקום הנכון ביותר. עם למעלה מעשר שנות ניסיון וליווי אישי בתיקים משפטיים, עורך הדין דויד יוסף הוא האדם המתאים לתפקיד ייצוגכם על הדרך הטובה ביותר. אם אתם מעוניינים להוציא צו ירושה, לטעון לזכאות של חלק מעזבון או לממש את העזבון בין כל היורשים, אתם צריכים את עזרתו של עורך דין שיסייע לכם להוציא צו ירושה בצורה מדויקת באופן שימלא את כל זכויותיכם.

    צו קיום צוואה ירושלים – מה זה ואיך מגישים את זה

    • בכדי לחלק את העיזבון של הנפטר כותב הצוואה, צריך להגיש בקשה לקבלת מסמך שנקרא צו קיום צוואה. צו זה מאשר את אופן חלוקת העזבון בין כל היורשים הזכאים והחוקיים כפי שהם מופיעים בכתב הצוואה.
    • למי צריך להגיש את הבקשה? את הדרישה למימוש הצוואה על ידי הוצאת צו קיום צוואה, יש להגיש אל הרשם לענייני ירושה בכתב או בצורה מקוונת.
    • במידה ויש לנפטר כתב צוואה חוקי וקביל, אחרי שמגישים את בקשת צו קיום הצוואה, ולא הוגשה לו התנגדות, ניתן צו קיום צוואה, עמו העזבון מתחלק על פי ההוראות הניתנות בצוואה.
    • בקשה זו כרוכה באגרה של פתיחת הבקשה ופרסומה.
    • לטופס בקשת הוצאת צו קיום צוואה צריך לצרף מסמכים נלווים, כגון תעודת פטירה מקורית אם הנפטר כותב הצוואה לא היה בעל תעודת זהות ישראלית, תעודת הפטירה של יורשים במידה והם כלולים במסמך הצוואה, אישור לגבי משלוח ההודעות לכלל שאר היורשים דרך דואר רשום, הודעות על וויתור על ירושה במידה ויש מישהו שמעוניין להסתלק מחלקו בירושה, ייפוי כוח המצורפת לבקשה אותה מגיש עורך הדין.
    • תמיד עדיף וחשוב שבין כלל היורשים תהיה אווירה טובה והבנה, כי רצונו של המנוח הוא למעשה הדבר החשוב ביותר. לעתים, מתוך הכתב לא ברור לגמרי מה רצה המנוח ולכן במקרים אלו רצוי לבקש את עזרתו של עורך דין שידע איך להתייחס לכך.

    לא יורשים לפני שפונים לעורך דין מוסמך

    רק עורך דין חד ומבריק כמו עו"ד דויד יוסף, יכול לדאוג לכם לקבל את חלקכם בירושה וכן לדאוג לממש את צו הירושה בצורה מהירה, מלאה ומספקת. אם אתם רוצים לשמוע עוד פרטים בנוגע אל צו ירושה ירושלים צרו עוד היום קשר אל משרד עורך הדין דויד יוסף ותתרשמו מהרזומה העשיר שלו, ההתמחויות הרבות והחשובות שהוא נמצא בהם ורשימת הלקוחות העשירה שהוא ייצג עד כה.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support