השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השפעה בלתי הוגנת צוואה

    השפעה בלתי הוגנת על צוואה וכתיבתה, היא דבר שבהחלט יכול להיות שכיח במקרים בהם אנשים בעלי אינטרסים שאינם הוגנים, משפיעים לרעה על האדם הנפטר ובכך למעשה מטים את הצד לטובתם. כתיבת צוואה היא למעשה המסמך המעיד על רצונו האישי, האמיתי והאותנטי של הנפטר לגבי ההון שצבר ולמי הוא רוצה להעביר אותו, כמה ואיך – ואם ישנה איזושהי השפעה מצד אחר שאינה כשרה, הרי שיש להתייחס לכך ולבטל את ההשפעה עד כמה שניתן. דרך משרד עורך הדין דויד יוסף, תוכלו לקבל את כל העזרה, הסיוע והליווי הרלוונטיים אם אתם מעוניינים להגיש תביעה בנוגע לכך.

    מה נחשבת השפעה בלתי הוגנת על צוואה

    • החוק לדיני ירושה ועזבון, קובע מספר עקרונות חיוניים שונים שמטרתם הינה להבטיח כי הצוואה תרשם כולה על פי רצונו החופשי והאמיתי של האדם המצווה, ללא שום לחץ, השפעה, גורם מסיח או מאיים מצד חיצוני מתערב.
    • החוק קובע כי לכל אחד קיים החופש המוחלט לכתוב, לצוות, להורות, לשנות ואף לבטל את הצוואה שלו בנוגע להונו ורכושו, על פי הבחירה האישית שלו וללא שום דאגה או חשש מכל מני מחויבויות, איומים או כבילה כלשהי בתחום.
    • הצוואה צריכה להיכתב ולהיעשות על ידי המצווה בלבד בצורה עצמאית. כלומר, לא על ידי שום אחד אחר. אם מסיבה כלשהי רשומה הוראה בתוך הצוואה שקובעת כי ההוראות הרשומות בצוואה תקפות רק אם אדם מסוים ירצה או יסכים לכך, הינה בטלה.
    • על מנת להימנע ממצבים שבהם קיימת השפעה חיצונית שעלולה לסלף את רצונו האמיתי של המצווה, כל הוראה בצוואה מתבטלת אם קיימת ראייה לכך שהיא נעשתה תחת אינוס, איום, השפעה לא ראויה ובלתי הוגנת, דרך רמיה או תחבולה.

    דואגים לצוואה הוגנת למען הנפטר

    לא מוציאים צו ירושה לפני שפונים אל עורך דין מקצועי, מומחה ומוסמך לעניינים אלו. מדובר בנושא רגיש שמשפיע על חייהם של משפחות המוריש, ויש לעשות זאת בכובד ראש. אם אתם רוצים לקבל שירות הוגן וליווי מקצועי, מתחשב והגון, פנו אל עורך הדין דויד יוסף ותהנו גם אתם משירות מעולה. במקרים של השפעה בלתי הוגנת על צוואה, עורך הדין דויד יוסף הוא האדם הנכון לתפקיד ייצוגכם.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support