השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    לא יורשים לפני שפונים לעורך דין מוסמך

    צריכים עורך דין המומחה לענייני צו ירושה ירושלים? הגעתם אל המקום הנכון ביותר. עם למעלה מעשר שנות ניסיון של הישגים בתיקים משפטיים עבור לקוחותיו, עורך הדין דויד יוסף הוא האדם המתאים לתפקיד ייצוגכם על הדרך הטובה ביותר. אם אתם מעוניינים להוציא צו ירושה, לטעון לזכאות ערבון או לממש את העזבון בין כל היורשים, אתם צריכים את עזרתו של עורך דין שיסייע לכם להוציא צו ירושה בצורה מדויקת באופן שימלא את כל זכויותיכם.

    צו ירושה ירושלים – מה זה ואיך מגישים את זה

    • בכדי לחלק את העיזבון של הנפטר שלא ערך צוואה קודם פטירתו, צריך להגיש בקשה לקבלת 'צו ירושה'. צו זה הנו למעשה מהווה אישור לאופן חלוקת העזבון בין כל היורשים הזכאים והחוקיים, אלא אם תוגש לו התנגדות בכפוף לקבוע בחוק הירושה.
    • למי צריך להגיש את הבקשה? את הדרישה למימוש צו הירושה יש להגיש אל הרשם לענייני ירושה בכתב או בצורה מקוונת.
    • במידה ויש לנפטר 'צוואה' אותה ערך קודם פטירתו, יש להגיש בקשת צו קיום צוואה, אשר לאחר בחינת רשם הירושה, ניתן צו המאפשר ליורשים להתחלק על פי ההוראות הניתנות בצוואה.
    • הבקשות כרוכות באגרה של פתיחת הבקשה ופרסומה.
    • לבקשת הוצאת 'צו הירושה' או 'צו קיום צוואה' צריך לצרף עוד מספר מסמכים, בהתאם להליך, כגון אישורי מסירה, צוואה מקורית, מסמכי בעלות על רכוש, רישיון רכב, מסמכים המאתים את זהות היורשים באם הם מצויים לקויים או חסרים בצוואה, אישור לגבי משלוח ההודעות לכלל שאר היורשים דרך דואר רשום, הודעות על וויתור על ירושה במידה ויש מישהו שמעוניין להסתלק מחלקו בירושה, וייפוי כוח המצורפת לבקשה אותה מגיש עורך הדין.
    • תמיד כדאי שבין כלל היורשים תהיה הסכמה והבנה, לכך שרצונו של המנוח הוא למעשה הדבר החשוב ביותר. לעתים, מתוך הכתב לא ברור לגמרי מה רצה המנוח ולכן במקרים אלו רצוי לבקש את עזרתו של עורך דין שידע איך להתייחס לכך ולתת את הפרשנות הנכונה לדברי המצווה.

    ירושה בדרך נכונה

    במקרים אלו ואחרים, עו"ד ונוטריון דויד יוסף, יכול לדאוג לכם לקבל את חלקכם בירושה וכן לדאוג לממש את צו הירושה ו/או צו קיום הצוואה בצורה מהירה ומקצועית. אם אתם רוצים לשמוע עוד פרטים בנוגע לענייני צו ירושה ירושלים או צו קיום צוואה ירושלים צרו עוד היום קשר אל משרד עורך הדין דויד יוסף ותתרשמו מהרזומה העשיר שלו, ההתמחויות הרבות והחשובות שהוא מתמצא בהם ורשימת הלקוחות העשירה שהוא ייצג עד כה.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support