השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מזונות ירושלים

    גירושין זה לא דבר קל בכלל, לא לבני הזוג ולא לילדיהם, ולכן חשוב שרק עורך דין גירושין ירושלים עם ותק וניסיון עשיר ומוכח יטפל בזה בצורה רגישה, אחראית ומקצועית כך שכל הצדדים יצאו מרוצים ומסופקים. עורך הדין דויד יוסף הנו בעל ניסיון רב שנים והוא ליווה מקרים רבים של תביעות גירושין, מזונות, משמורת ורכוש.  כמו כן, עו"ד ונוטריון דויד יוסף מייצג בבית הדין הרבני בכל הנוגע לתביעות גירושין כרוכות הכוללות את יתר הרכיבים הנדרשים, עד למתן גט, לרבות תביעות כתובה.

    אם אתם עומדים בפני גירושין, חשוב שתדעו את כל ההיבטים והנושאים החשובים שעולים על הפרק על מנת למצות את מלוא זכויותיכם על הצד הטוב והאיכותי ביותר.

    עורך דין גירושין ירושלים – על אילו נושאים צריך לתת את הדעת

    • מה היקף הרכוש? מה היקף המושמרת המבוקש? מהו היקף הכנסות בני הזוג? מה יהיה סכום המזונות שתקבלו או תשלמו? האם אתם שכירים או עצמאיים? האם יש לכם קופות גמל או פנסיה? כל אלו נקודות שחייבים להתייחס אליהם כאשר אתם מתכוונים להיפרד מבן או בת הזוג.
    • גם לעניין הדתי יש השלכות על הליך הפרידה – גירושין של בני זוג שהתחתנו דרך נישואים אזרחיים בחוץ לארץ, צריכים לערוך את הגירושין על פי הדין והשיוך הדתי לו הם משתייכים. במידה ובני הזוג התחתנו במקום בו החוקים שם מאפשרים גם הסדרת הליכי גירושין מסוימים, הרי שהם יכולים להסדיר שם באותו המקום את הגירושין, אך לעתים יהיו נדרשים להסדיר גט בבית הדין הרבני.
    • במידה ובני הזוג מגדירים עצמם חסרי דת, או לחלופין הם שייכים לעדה שאינה מוכרת בישראל, הם זכאים ורשאים לבצע הליך גירושין אזרחי. דבר זה אפשר לעשות דרך פנייה אל בית משפט לענייני משפחה, או לחלופין דרך רשם הזוגיות, במידה והם נרשמו דרכו לפני כן.
    • נושא המזונות נחשב כמובן לפן הכלכלי של הגירושין. מדובר בתשלום שמבטיח עד כמה שניתן כי ילדי בני הזוג, יזכו להמשך איכות חיים נורמטיבית לה זכו בזמן שבני הזוג עוד היו יחד.
    • אישה זכאית לקבלת תשלומי מזונות מבעלה כל זמן שקשר הנישואין תקף, אלא אם כן קיימות טענות נגדיות לפיהן אינה זכאית כגון במקרה שבוא בגדה האישה בבעלה עם אדם אחר , נטשה את ביתה ללא סיבה מספקת ומוצדקת, או לחלופין מצבה הסוציו אקונומי גבוה והיא איזה זקוקה להכנסה נוספת מהבעל.

    עורך הדין שלכם לענייני משפחה וגירושין.

    כאמור, יש פרטים רבים שצריך להסדיר ולנהל לפני שחותמים על הסכמי גירושין!

    אם אתם רוצים לבצע אותם בצורה הטובה ביותר שתטיב לכם, לילדכם ולכל הצדדים המעורבים, באופן שיהיה ניתן למצות את מלוא הזכויות שלכם כלקוחות, פנו אל עורך הדין דויד יוסף, עורך דין גירושין ירושלים, לו למעלה מעשר שנים של ליווי תיקים מורכבים בתיקים משפטיים. פנו אליו ולא תתאכזבו.

     

    אין באמור לעיל בכדי להוות משום יעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או חוות דעת משפטית, כל הכתוב במאמרים ובאתר זה הנו כללי ושאינו מחייב . כל מקרה לגופו –  יש לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין .

    כל הזכויות שמורות – דויד יוסף משרד עורכי דין ונוטריון

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support