השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עריכת צוואה אצל עורך דין

    זקוקים לשירותיו של עורך דין לעריכת צוואות? צוואות הדדיות? צוואה נוטריונית? כתיבה ועריכה של צוואה אינה דבר שהאדם מן השורה נינוח בכתיבתה. רוב בני האדם בוודאי אינם ששים לחשוב על פטירתם ובכל מה שכרוך בכך, כל שכן מה יקרה לרכושם לאחר לכתם, אך זהו הליך שבהחלט מומלץ לבצע על מנת למנוע ריבים וסכסוכים בתוך המשפחה ושאר היורשים, וכן, כדי להסדיר את הסטטוס של ההון האישי שלא יישאר באוויר ללא חזקת אדם או בידי אדם שלא הייתם רוצים שיירש אתכם.

    מעבר לעריכה הסטנדרטית ה"יבשה" שמוצאים בכל צוואה, חשוב שעורך הדין המלווה את האדם בעריכת צוואה, ידאג שהצוואה תיערך עם שימת לב לכל הדגשים, הנקודות והנושאים החשובים באמת.

    כמו כן, ניתן להפקיד צוואה ברשם הירושה על מנת לשמור עותק שליורשים תהיה אליו גישה, רק לאחר פטירת המצווה.

    דרך עו"ד ונוטריון דויד יוסף תוכלו להגיש בקשת צוואה וכן לערוך צוואה ברמה מקצועית גבוהה ותקפה.

    מה עורך דין צוואות יכול לסייע לכם?

    • האדם מן השורה אינו מומחה גדול בהבנת כל הפרטים והדינים בנושאי ירושה וחלוקת עיזבונות. רק עורך דין מוסמך ומקצועי יוכל לוודא כי הצוואה נערכה בצורה בהירה, מלאה ומפורטת על מנת לא להחסיר שום פרט שיכול להוביל לסכסוך ובעיות משפטיות לאחר הפטירה.
    • עריכת צוואה בצורה מקצועית מנוסחת כדבעי וכוללת גם פרטים הלקוחים מעולם המשפט, באופן שאדם פרטי אינו מסוגל לעמוד עליהם כאשר הוא מבקש לערוך צוואה ללא עו"ד. לכן, חשוב שיהיה לצידכם עורך דין שידע איך לפרט, להסביר ולנמק בצורה ברורה את הדברים באופן שייטיב עם רצון המצווה באופן המלא והמדויק ביותר.
    • יש הרבה שיקולים המשפיעים על בחירת עורך דין שילווה אתכם בתהליך עריכת הצוואה, בהם ניסיון, וידע רב בעריכת צוואות, הן במישור הניסוחי והן המישור המשפטי.
    • מומלץ לדעת בדיוק אילו נכסים יש בבעלותכם המלאה, מה היקף ההון שלכם, לאילו אנשים אתם מתכוונים להוריש ובאילו סכומים וכדומה, דינים של יורש אחר יורש, האם מבקשים למנות מנהל עיזבון, ועוד.
    • אם יש לכם התלבטות לגבי אופן עריכת הצוואה, או לחלופין אתם רוצים לברר בנוגע לסוגיות אחרות על מנת להסדיר את העיזבון שלכם, רצוי להיעזר בעורך דין.

    פונים רק למומחים בענייני צוואות וירושות

    אם אתם נמצאים בפרשת דרכים בנוגע לצורך של הסדרה מידית של העיזבונות שלכם, מעוניינים לערוך צוואה בעדים, צוואה נוטריונית, צוואה הדדית, תקפה וחוקית או רוצים לשמוע עוד פרטים על מה שאתם צריכים לסדר לפני שאתם מורישים את הונכם, אל תעשו את זה ללא עורך דין צוואות מוסמך ומנוסה.

    עו"ד ונוטריון דויד יוסף, מטפל באופן שוטף בתחום צוואות וירושות, ערך מאות צוואות במשרדו, וסייע לרבים, על הצד הטוב ביותר.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support