השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    למה לשכור שירותי עורך דין?

    אם אתם צריכים עורך דין צוואות וירושות הגעתם אל המקום הנכון. לא כל עורך דין מתמחה בעניינים חשובים אלו של ניהול עיזבונות, עריכה של צוואות ו/או עמידה מול הערכאות המשפטיות בכל הנוגע לירושה ודאגה לכל הנוגעים בדבר.

    במשרד עו"ד דויד יוסף אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שאתם תקבלו את כל הזכויות המגיעות לכם בענייני הירושה והצוואה, שתוכלו לערוך בצורה טובה וחוקית את טופס צו קיום הצוואה ולממש אותו בדרך הטובה ביותר, ללא מריבות, סכסוכים וריבים מיותרים בין בני המשפחה והיורשים.

    למה צריך לשכור את שירותיו של עורך דין צוואות וירושות

    • בגלל הנוסח – מסמך הצוואה אינו טופס רגיל. הוא אמנם יכול בהחלט להיכתב על ידי כתב ידו של מצווה הצוואה ומוריש הירושה, אך זה צריך להיעשות בנוכחות של עדים ולהיכתב בצורה מדוקדקת ופרטנית ולכלול שימוש במונחים משפטיים שלא מובנים לאדם שאינו מתמצה בתחום ואינו מכיר את עולם המשפט.
    • כדי למצות את הזכויות – יורש המצפה לקבל חלק מירושה יכול לדרוש לבדוק את הנוסח של הצוואה ואם הוא חושב שהוא לא קיבל את חלקו בצורה חוקית, הגונה ומתאימה לרצונו האמיתי של המנוח, תהיה לו האפשרות להגיש התנגדות לצוואה.
    • קורה פעמים רבות שפונים אל עורך דין צוואות וירושות כדי שיעזור בכל הנושא של התנגדות לצוואה בטענה שהנוסח אינו מובן ואינו משקף את מה שרצה באמת המצווה.
    • על מנת להתנהל נכון מול בית המשפט ומול הצד השני המבקש את קיום הצוואה – צריך לייצר אסטרטגיה מתאימה ולהיעזר במסמכים, חוות דעת, עדויות אישורים רפואיים ועוד פרטים רבים המחייבים תשומת לב מלאה לניהול התיק.
    • אתם חייבים שיהיה לצידכם עורך דין מומחה שילווה אתכם מול השלבים מעת מימוש הצוואה ועד התוצאה הרצויה בה תקבלו את חלקכם המגיע לכם.

    דואגים לכם בכל נושאי הצוואה, העיזבון והירושה

    אצל משרד עו"ד דויד יוסף אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. עורך דין דויד יוסף דואג לכם בסיוע עריכת צוואות, ניהול עיזבונות, התנגדויות לצוואות, עמידה אל מול גורמי משפט וכן כל העניינים הנלווים על מנת למצות את הזכויות המגיעות לכם.

    לעורך הדין דויד יוסף יש מעל 10 שנים של ותק וניסיון מוכחים בתיקים סבוכים ומורכבים שהוא יצא בהם כשידו על העליונה לטובת לקוחותיו.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support