השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מומחה לענייני ירושה

    זקוקים לעצתו של עורך דין ירושה? עניינים של צוואות וירושות אינם דברים שיש להקל בהם ראש. אדם לא תמיד מתכנן את זמן לכתו מן העולם, והרבה פעמים יוצא שאנשים נפטרים בטרם עת ללא שהכינו מראש צוואה מסודרת או אופן חלוקת ירושה הגונה. במקרים אלו ואחרים חשוב לכם לשכור את שירותיו של עורך דין מקצועי במיוחד על מנת לשפוך אור ולנהל את העניין בצורה רגישה ומכבדת.

    אצל עו"ד ונוטריון דויד יוסף תוכלו לקבל את כל המידע החיוני שאתם צריכים לגבי ניהול ענייני ירושות ויישוב סכסוכים לגבי צוואה בצורה הטובה ביותר.

    עורך דין ירושה – כמה דברים בענייני כתיבתה

    • כל ירושה יכולה להתחלק על ידי הוראת הצוואה שהמנוח השאיר. הצוואה היא למעשה הכינוי שניתן למסמך משפטי במסגרתו הנפטר נותן הוראה ליורשיו או למנהל עזבונו מה ייעשה בהונו שצבר במשך ימיו, אחרי לכתו מן העולם.
    • הצוואה הינה מסמך קריטי וחשוב ביותר. חוקי הירושה מכתיבים בצורה קפדנית ומדוקדקת כיצד לכתוב את הצוואה, באיזה צורה יש לנסח ולחלק אותה וכמובן מה קורה כאשר אופי החלוקה שהמנוח ציווה, אינו עולה בקנה אחד עם מה שהחוק לירושה קובע בנושאים אלו.
    • החוק קובע שאדם יכול לכתוב צוואה בכמה דרכים. הצוואה הבסיסית היא צוואה כתובה שנחמת בפני עדים, או לחלופין צוואה באימות נוטריוני, צוואה בכתב יד, צוואת שכיב מרע וכן במקרים פחות שכיחים – צוואה בפני רשות מוסמכת – בית משפט, בית דין או רשם ירושות.
    • גם אחרי שהאדם ערך צוואה – ניתן לשנותה ו/או לבטלה בהתאם לדין. הצוואה האחרונה היא הגוברת.

    דואגים לשלום בין בני המשפחה

    אצל עו"ד ונוטריון דויד יוסף אתם תקבלו שירות מקצועי, אדיב ואמין בכל הנוגע אל ענייני ירושה וסכסוך בנוגע לצוואות; עריכתן ואופן ההתנגדות להן.

    לעו"ד דויד יוסף ניסיון מקצועי עשיר ורחב היקף בתחומים רבים, בין היתר בנושאי צוואות, התנגדויות לצוואות, צוואות נוטריוניות, צוואות הדדיות, וכן תחומים נוספים בדיני משפחה

    אם אתם צריכים עורך דין ירושה מנוסה, עו"ד ונוטריון דויד יוסף כאן בשבילכם.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support