השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין דיני ירושה

    מחפשים עורך דין ירושה המבין בכל תהליכי עריכת צוואה, בקשה לצו קיום צוואה וביצוע חלוקה נכונה של העיזבון? דרך משרד עו"ד ונוטריון דויד יוסף תוכלו לקבל את מבוקשכם ולזכות לייעוץ משפטי וליווי צמוד אל מול הגורמים המשפטיים המעורבים. עם פטירתו של כל אדם, נכסיו, הכוללים למעשה כל סוג של הון – כסף, רכוש, נדל"ן ועוד – עוברים אל יורשיו החוקיים. נכסים אלו מכונים "עיזבון" או "ירושה".

    בצוואה, האדם עורך את צוואתו וקובע כיצד יבחר לחלק את ירושתו ובאיזה אופן ותנאים לכל אחד מהיורשים. במקרים בהם לאדם אין צוואה, הירושה תחולק ליורשים על פי דין, בהתאם לחוק הירושה.

    באילו מקרים עורך דין ירושה יכול לעזור

    • כתיבת הצוואה – הכי מומלץ לכתוב את הצוואה עם הכוונה של עורך דין ולהחתימה בליווי עדים, או באימות נוטריוני. צוואה כזו הנה ממולצת ויש בה כדי לעשות ולמנוע ריבים, וסכסוכים בין המשפחה ועיכוב בתהליך ניהול העיזבון.
    • מימוש העיזבון – בכדי שכל היורשים החוקיים יוכלו לקבל את החלק שלהם בירושה עליכם להגיש בקשה לצו קיום ירושה או צוואה אל הרשם לענייני ירושה. יש שתי בקשות בשני מקרים שונים. אם לאדם הנפטר קיימת צוואה, הבקשה מכונה "בקשה לצו קיום צוואה". אם אין לו צוואה, הבקשה הינה "בקשה לצו ירושה".
    • הגדרת היורשים על פי נוסח הצוואה – כאשר אדם עורך לבד את צוואתו, לעתים קרובות, כתיבתו אינה ברורה דיה ועלולה להשתמע לשתי פנים. לכן כדאי ומומלץ להיעזר בעו"ד על מנת לערוך צוואה ברורה ובהירה – דבר שיקל אחרי פטירתו של המצווה את קיום רצונו האחרון. אתם מוזמנים לפנות אל עורך דין המתמחה בדיני ירושה שיעזור לכם לערוך את הצוואה באופן הנכון ביותר.
    • במידה ואשם גילה שאינו נכלל בין יורשי המנוח- על אף כי היה אמור להיות יורש לפי דעתו, גם כאן המצב אינו אבוד – ובהליך נכון יהיה ניתן להגיש התנגדות לצוואה על מנת שבסופו של יום, האדם שהודר מהצוואה יזכה להיכלל הין יורשי המנוח.

    דואגים בכל ענייני סידור הירושה והעיזבון

    אל עורך הדין דויד יוסף, מגיעים לקוחות רבים שעוברים ייעוץ והכוונה משפטית וכן ליווי צמוד בכל שלבי הירושה, החל מעריכת צוואה ועד להתנגדות לצוואה או לצו ירושה, והוא מלווה אותם עד לקבלת התוצאה הרצויה.

    אם יש לכם עניין מסוים הקשור לנושא ירושות, עיזבונות, כתיבת צוואות או בירור עניינים בתחום זה, פנו אל משרד עורך הדין ונוטריון דויד יוסף ותזכו לשירות מעולה ואיכותי.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support