השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מזונות אישה זמניים

    בזמנים בהם בני זוג עוברים תהליך של גירושין, מזונות זמניים הם אלו שאמורים לכלכל את הצד המטפל בילדים עד לקביעת מזונות קבועים.

    מדובר בהליך משפטי בו אחד מבני הזוג תובע תשלומי סעד זמניים עד לקבלת הפסיקה בנוגע לקבלת מזונות קבועים מבן הזוג הנתבע, תהליך שיכול לקחת הרבה זמן עד מימושו. גם כאן הסכום הכולל של המזונות הזמניים נקבע על פי המצב הכלכלי של שני בני הזוג. בכדי לברר יותר על הנושא ראוי שתשכרו את שירותי של עורך דין מקצועי ומנוסה שילווה אתכם לאורך כל התהליך מהגשת התביעה ועד לקבלת המזונות הזמניים. עורך הדין דויד יוסף הוא העורך דין המתאים ביותר לתפקיד.

    איך מקבלים מזונות זמניים

    • בקשה לקבלת מזונות זמניים מבן הזוג הנתבע, אפשר לדרוש במקביל להגשת התביעה לבקשת המזונות הקבועים, בטופס נפרד.
    • צריך לצרף תצהיר לבקשת התביעה, לנמק ולפרט את כל הדרישות והטיעונים וכן יש לצרף את האסמכתאאת הרבות, כפי שמגישים בתביעת מזונות רגילים.
    • זכרו שהמזונות הזמניים תפקידם לספק תשלום חיוני למען ילדי בני הזוג בתהליך שלקראת הגירושין. אלו זמנים לא פשוטים כלל וכלל שעוברים על הילדים ועד שהתובע יקבל את התשלום של המזונות הקבועים הילדים עלולים להיפגע מכך. לכן, במסגרת החוק ניתן להגיש את הבקשה למזונות הללו בשלב מוקדם ביותר.
    • בהחלטתו של בית המשפט לקבוע אם להיעתר לבקשת מזונות הזמניים או לא, בהתאם למצב הכלכלי של שני בני הזוג וכן החומרה של המצב הקיים אם לא ישולמו תשלומי מזונות.
    • גובה המזונות הזמניים נגזר ונקבע בהתאם למצב הכלכלי של בני הזוג, עבור לכל ילד. בית המשפט קובע בין היתר חלוקה בין בני הזוג בנוגע להוצאות החריגות על גידול הילד, כמו טיפולים רפואיים, שיעורי העשרה וכדומה.

    דואגים לתשלומי מזונות למען הילדים

    אם אתם עומדים בפני הליכי גירושין וחוששים שעד שתקבלו את ההחלטה על מזונות קבועים, עלול לקחת זמן רב, שעלול לפגוע במצב הילדים, אתם חייבים עורך דין מנוסה ומקצועי שידע כיצד להשיג את תביעת המזונות הזמניים בהקדם האפשרי. דרך משרד עורך דין ונוטריון דויד יוסף תוכלו לקבל שירות וליווי מקצועי עד לקבלת תשלומי המזונות להם הילדים ראויים.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support