השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מהו צו הגנה?

    מהו צו הגנה? צו זה מוענק לכל מי שחש סכנה לחייו, לגופו ולרכושו מצד כל מי שהוא רואה בו פוטנציאל פגיעה וסכנה ממשית. לצערנו אנו חווים מדי פעם ידיעה רועשת בדבר אירוע אלימות במשפחה שנגמר ברצח ח"ו. גם מקרים רבים של הטרדות מיניות שנגמרות באונס מצער יכולים לא חסרים בימינו. החוק הישראלי קובע שכאשר אדם חש מאוים בפגיעה ממשית פיזית, מינית או מבחינת הרכוש הוא יכול לבקש מהרשויות לאסור על אדם מסוים להתקרב אל המתלונן.

    במשרד עו"ד ונוטריון דויד יוסף תוכלו לקבל את כל הכלים, המידע והסיוע שאתם צריכים אם אתם זקוקים לקבל צו הגנה או הרחקה כלפי אדם אותו אתם מגדירים כמסוכן.

    מהו צו הגנה – ולמה הוא משמש

    • ביכולת בית משפט להוציא צו הגנה במקרים בהם עולה חשש של אלימות במשפחה על סמך עדויות מתלונות או מקרים שנשנו בעבר, וזה צריך להיעשות תוך זמן שנחשב סמוך לאירוע החמור, לא יעלה על מספר ימים לאחר מעשה.
    • לחלופין, אם קיימת עדות מוצקה ובסיס מוכח לכך שהאדם אכן מתכונן לפגוע בצורה כלשהי בבני משפחתו או למכריו, רשאי בית המשפט להוציא לאלתר את הצו.
    • מתוקף הצו שמוצא כנגד אדם הנחשד למעורבות בפעילות אלימה כלשהי, למנוע ממנו להתקרב לביתו או להימצאותו של האדם המתלונן. מקרים נפוצים לדוגמה כאשר יש אלימות משפחתית והתוקף שרוב הפעמים הוא האב או בן הזוג חולק את אותה הדירה יחד עם הקורבן.
    • צו הגנה בהיבט המעשי – הצו אוסר על האדם שכנגדו יצא הצו לפנות אל המתלונן בדיבור וכל שכן לא להטריד או לומר דברים שנשקפת מהם הטרדה או איום לביצוע מעשים אלימים כלשהם. האיסור תקף בכל מקום בו המתלונן שוהה- בית פרטי וכל מקום ציבורי כאחד.

    מונעים את התקיפה הבאה

    אם אתם עדים או חווים בעצמכם כל סוג של אלימות פיזית, מינית או אפילו נפשית, אסור לכם להבליג ולשתוק. פנו עוד היום אל עורך דין ונוטריון דויד יוסף, המלווה מקרים ותיקים של לקוחות שהיו זקוקים לסיוע וליווי משפטי מוסמך, מקצועי וחד מעל 10 שנים.

    אצלנו תקבלו שירות אישי, ליווי צמוד והדרכה בכל שלב בתהליך הגשת התביעה לצו והעמידה אל מול הגורמים המשפטיים.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support