השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חלוקת רכוש כאשר אין צוואה

    ירושה ללא צוואה, יכולה ליצור בלבול ומבוכה בקרב יורשים פוטנציאלים.

    אף על פי שהחוק מעגן דינים וכללים בנוגע לזהותם של כל מי שהולך לרשת, יש לא מעט מקרים בהם עולה משהו אחד מן הדין אך בעזרתו של עורך דין מומחה ומקצועי בענייני עזבון וירושה מתברר דבר אחר בפועל – אנשים שלפני שירותי עורך הדין  סברו כי אינם אמורים לזכות בירושה, יוכלו לשנות זאת עם ייצוג משפטי הולם ולכלול את האדם עם הנמנים בחוק. עורך הדין ונוטריון דויד יוסף, עוסק שנים רבות  בתחום ניהול ירושה עם או בלי צוואה והוא יכול להביא לכם תוצאות נפלאות בליווי צמוד ואישי.

    ירושה ללא צוואה כל מה שצריך לדעת

    • כל אדם בכל זמן בחייו יכול לכתוב צוואה, מסמך המצווה את אופי חלוקת נכסיו שצבר במשך חייו – כספים, נכסים, רכוש וכדומה, אל האנשים אליהם הוא מעוניין למסור אותם. את המסירה של הנכסים הוא יכול להציב עם תנאים, הגבלות ותנאים שונים.
    • בלא מעט מקרים נמצא שאין לאדם הנפטר צוואה כלל, מסיבות שונות, והם מותירים את עזבונם כפי שהוא לכלל היורשים, דבר שעלול להימצא בסופו של דבר – ביורשים רבים ורחוקים, ושם צריך עוה"ד להיכנס, לסייע ולעשות סדר.
    • ירושה ללא צוואה מותירה את האחריות לחלוקת ההון בידי חוק הירושה. ישנם מעגלי קדימויות הנקראים 'פרנטלות' המגדירים בצורה ברורה את זהות האנשים החולקים בהון, סדר הקדימויות של מעגלים אלו וכמה כל אחד יורש מבחינת אחוזים, אך גם שם – כאמור יש מה לעשות ולעתים רבות, סיוע של עו"ד יכול לקצר ולהקל על כלל היורשים.

    התוצאה הטובה ביותר שלכם היא המומחיות שלנו

    רק עורך דין מומחה לדיני ירושה, עזבון ועריכת צוואות שעוסק בתחום שנים רבות, יכול להבטיח לכם שאתם תזכו למלוא הזכויות והקניינים המגיעים לכם על פי החוק והצדק. פנו אל עורך הדין דויד יוסף, עורך דין בעל ותק וניסיון עשירים בליווי תיקים משפטיים בנושאים רבים ומורכבים,  כאשר הוא מוביל את הלקוחות שלו לתוצאות מרשימות.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support