השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חלוקת ירושה על פי דין

    מחפשים עורך דין טוב המתמחה בענייני דיני ירושה וכל הכרוך בהליכים המשפטיים הכרוכים בנושא? הגעתם למקום הנכון. דרך משרד עו"ד דויד יוסף תוכלו לזכות בשירות וליווי מקצועיים, כך שתזכו לקבל את מלוא זכויותיכם בנוגע לירושה עד הפרט האחרון. אם יש לכם קרוב משפחה שכותב צוואה או לחלופין אתם עצמכם מעוניינים לערוך צוואה בה תפרטו על היורשים ומה יקבל כל אחד, אתם חייבים שיהיה לצידכם עורך דין שיודע את כל המושגים, הכללים וההליכים המשפטיים הרלוונטיים בתחום על מנת שכל אחד מהאנשים הקשורים יזכו למצות את הדין על הדרך הטובה ביותר.

    מה כוללים דיני ירושה

    • איך רושמים צוואה – כאמור, צוואה צריכה להיכתב באופן ערוך ומסודר בצורה מדויקת, ברורה ונקייה. צוואה אינה עוד טופס שרושמים לזיכרון דברים, מדובר במסמך המורה על העברת כל ההון של האדם וחלוקתו ליורשים שהאדם מעוניין בהם.
    • מי יורש על פי צוואה? הדבר נקבע בהתאם לרצונו של המצווה בלבד.
    • במידה ולא קיימת צוואה שהמנוח השאיר אחריו, יש חוקים מוגדרים לגבי המעגלים היורשים את האדם ומי קודם לאיזה מעגל.
    • דיני הירושה קובעים שהילדים של הנפטר יורשים מחצית, ובן הזוג במידה ובחיים זוכה למחצית השנייה. אם אין ילדים ובן/בת זוג, הירושה עוברת לצד ההורים וילדיהם. אם גם הם לא בחיים, יורשים הורי ההורים וילדיהם.
    • לא עושים זאת לבד – אדם שעורך צוואה, מומלץ מאוד שיפנה לעורך דין שיעזור לו לרשום את כל הנוסח המשפטי הראוי. ישנם כללים, דקויות ומונחים שנלקחים מעולם החוק והמשפט שהאדם מן היישוב, לא תמיד מתמצא ומבין אותם.

    יורשים בשבילכם את מלוא זכויותיכם

    אם אתם רוצים לא לעשות טעויות ולהבין את מלוא הזכויות שלכם בנוגע לירושה העתידה להגיע ליורשיכם, אתם חייבים לפנות אל עורך דין מוסמך, מקצועי וראוי שיעשה לכם סדר בכל העניינים ויבצע עבורכם הנגשה בשפה ברורה ופשוטה לצוואה בהירה וברורה. עו"ד דויד יוסף הוא עורך הדין המתאים ביותר עבורכם לעניינים אלו.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support