השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    התנגדות לביצוע צוואה

    התנגדות לצוואות היא דבר המחייב עו"ד עם ניסיון. ברגע שאדם נוכח שנעשה לו עוול וחוסר צדק בנוגע לצוואה, הוא חייב לפעול במהירות ולהגיש התנגדות ומכאן שזהו דבר שאסור להתמהמה לגביו.

    מעבר לתחושת חוסר הצדק, יכולים לעמוד על הפרק סכומי כסף ורכוש שהנכם עלולים לאבד אותו. אם אתם רוצים שמישהו מקצועי, רציני ומומחה בתחומי צוואה וירושה יעשה לכם סדר ויפעל עבורם לאחר בחינת של התיק ובניית אסטרטגיה, עליכם לפנות אל משרד עו"ד ונוטריון דויד יוסף ולקבל את הליווי והסיוע המשפטי לו אתם זקוקים. רק אצל עורך דין מקצועי ומיומן בכללי המשפט בתחום זה, יכול לסייע לכם לקבל את המגיע לכם על הדרך הטובה ביותר.

    מה זה למעשה התנגדות לצוואות ?

    • את הבקשה לקיום הצוואה ניתן לבצע דרך רשם הירושות ו/או בית הדין הרבני בהתאם להוראות של חוקי הירושה ותקנות הירושה.
    • גם לאחר שהוגשה הבקשה לקיומו של צו הצוואה, כל מי שנוגע בדבר, יכול להגיש התנגדות למימושה של הצוואה ולנמק בצורה ברורה ונקייה את הנקודות, הנימוקים וההסברים שלו מדוע מימוש הצוואה אינו יכול להתקיים ככתבו.
    • את התנגדותו של האדם לצו מימוש הצוואה ו/או הירושה צריך לעשות לפני רשם הירושה בתוך 14 יום מהיום בו פורסמה בקשת הצו.
    • כאשר מתקבלת ההתנגדות בפני גורמי המשפט הרלוונטיים, התיק יועבר אל בית המשפט לענייני משפחה בכדי לקיים דיון ולהגיע להכרעה, שכן מדובר בעניינים המתנהלים בתוך המשפחה או בין בני זוג המעוניינים לחלוק בירושה בצורה שוויונית וצודקת.

    באילו נימוקים יוכל מגיש בקשת ההתנגדות לבוא בטענות?

    על מנת שהצוואה תקבל צו חוקי להוצאה לפועל שלה, עליה לשקף בצורה מוחלטת וברורה את הרצון של כותב הצוואה, היינו הנפטר. לכן, ההתנגדות לקיום הצו צריך להתבסס על ליקויים ופגמים שיכולים להימצא בתוך הכתוב שיכולים לעוות את רצונו האמיתי והכן של המצווה. התנגדות לצוואת במקרה זה צריכה לנמק את עצמה בצורה בהירה וחדה וכן לעתים קרובות גם לצרף מסמכים התומכים בטענות המתנגד/ת .

    למה לבחור בנו כעורכי הדין שלכם בענייני צוואות?

    כל התחום של צוואות ומימושם, כולל החלוקה בין כל קרובי המשפחה והיורשים יכול להוביל לצער ותסכול גדול של כל המעורבים בעניין. ברגע האמת אתם רוצים לממש את מלוא זכויותיכם בנוגע להון שמגיע לכם מתוקף החוק ומתוקף רצונו של כותב הצוואה.

    עו"ד ונוטריון דויד יוסף יסייע לכם למצות את מלוא זכויותיכם בהגשת התנגדות לצו קיום צוואה, בגין צוואה הנראה כי גרמה לכם עוול מסיבות של נישול ו/או השפעה לא הוגנת ו/או ניצול המצווה באופן לא חוקי, ובטח לא הוגן.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support