השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הסתלקות קטין מירושה

    הסתלקות מירושה הוא מצב בו אדם, הזכאי מתוקף החוק לקבל ירושה, בוחר לוותר על החלק שלו. הוא יכול לוותר על כל החלק שלו או על חלק ממנו. קיימים לא מעט מקרים בהם אנשים בוחרים או מעדיפים להימנע מלקבל את חלקם בירושה או חלק ממנה מסיבות רבות.  הן הסתלקות לטובת קרוב או לטובת ההורה שנותר בחיים.  אם אתם צריכים עורך דין לענייני צוואות, ירושות והסתלקות מירושות, פנו אל עורך דין דויד יוסף, ותקבלו ליווי אישי ומקצועי בכל העניינים הרלוונטיים הכרוכים בכך.

    מה אתם צריכים לדעת על הסתלקות מירושה

    • קיימים מקרים בהם יורש אינו מעוניין לקחת חלק בירושה שהוקצתה לו מכח החוק, לדוגמא, הסתלקות לטובת הורה שנותר בחיים, או שמא מדובר בנכס שליורש אין רצון בו, סבך משפחתי שהיורש לא מעוניין לקחת בו חלק, חובות הקיימים על העיזבון ועוד.
    • על מנת שיהיה ניתן שלא לחייב את האדם לרשת נגד רצונו, חוק הירושה מאפשר ליורשים החוקיים להצהיר על ידי תצהיר על ההסתלקות שלהם מהירושה והעיזבון. ההסתלקות, כאמור, יכולה להיות על כל הירושה או על חלק ממנה, והיא רלוונטית לכל סוג של ירושה. הון, נכסי נדל"ן, רכוש פיזי ועוד.
    • היורש יכול לבצע הסתלקות כללית, מה שאומר שהחלק שלו, עליו הוא וויתר, יחולק בין שאר היורשים. לחלופין, הוא יכול לבצע הסתלקות חלקית, מה שאומר שהוא יכול לוותר על החלק שלו ולהעניק אותה לבן או בת הזוג של המוריש, אחיו או ילדו.
    • לא משנה איזה צעד אתבצעו כיורשים, ובכל היבט שלא יהיה, אתם צריכים שיהיה לצדכם עורך דין מקצועי ומנוסה שיסייע לכם להבין את ההשלכות של הצעדים והפעולות שאתם יכולים לעשות במסגרת החוק. רק עורך דין מנוסה בנושא ירושות מבין את הכללים לאשורם, ויודע לפעול לטובת האדם אותו הוא מייצג.

    לא הולכים לאיבוד בענייני ירושות

    בכל הקשור לדיני ירושות – אסור לכם להיות לבד. פנו אל משרד עורך הדין ונוטריון דויד יוסף, תשכרו את שירותיו המקצועיים, המנוסים והמעולים ביותר. לעורך הדין ונוטריון דויד יוסף יש ידע וניסיון של מעל עשר שנים בליווי לקוחות רבים ותיקים סבוכים ומורכבים והוא הוביל את לקוחותיו לתוצאה הטובה ביותר. בכל ענייני הירושה לרבות הסתלקות מירושה, כדאי לכם לסמוך עליו.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support