השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    דואגים לרווחת הילדים ורצון ההורים

    משמורת ילדים הוא תחום רגיש מאוד בו עוסקים באחריות לשמירה וטיפול בילד במקרים של פרידה וגירושין. כאשר לבני זוג המעוניינים להיפרד יש ילדים משותפים, עליהם להגיע להסכמה והחלטה בנוגע למי מהם יש את הזכות הקודמת והמועדפת לקבל את המשמורת עליהם. בתחום זה צריכים לעשות שקלול של כל המרכיבים והאינטרסים של כל הצדדים ובעיקר את טובתו של הילד על פני כל השאר. במידה ולא קיימת הסכמה בין ההורים, הרי שהם יוכלו לפנות אל ערכאה משפטית ולהגיש תביעה למשמורת על הילד.

    דרך עו"ד ונוטריון דויד יוסף תוכלו לקבל סיוע, ייעוץ והכוונה משפטית בכל הנוגע להגשת התביעה על משמורת לילד וכן ליווי התיק לכל אורך הדרך.

    משמורת ילדים – אילו סוגים קיימים

    • ייתכן והילד יועבר להחזקה ואחריות מלאה על אחד מההורים. מקרה זה ייקרא משמורת מלאה. רק אחד מן ההורים יהיה זכאי לגדל, לשמור ולטפל בילד ואילו ההורה השני שלא זכאי למשמורת, יוכל לבקר את הילד במועדים שונים שנקבעים בצורה מסודרת מראש, על מנת לאפשר לילד לפגוש את הוריו.
    • משמורת מלאה נעשית בדרך כלל במקרים בהם אחד מההורים אינו מסוגל לכלכל את הילד בכוחות עצמו, התנאים בדירתו אינם מאפשרים מגורים הגונים ומתאימים עבור הילד, ההורה עלול לסכן או להתרשל במלאכת גידול הילד ועוד מקרים בהם מצב של שוויון בחלוקת המשמורת אינו יכול להתקיים בצורה שתיטיב לילד.
    • משמורת משותפת הינה מצב בו הילד מתגורר אצל שני ההורים בזמנים נפרדים. הם חולקים בזמן יחסית שווה או כמעט שווה עם הילד, דבר שמאפשר לו לראות את ההורים בצורה כמעט שוויונית. יש לכך כמובן יתרונות וחסרונות לא פחות מאשר מצב של משמורת מלאה, וכמובן שכל מקרה נבדק לגופו.

    שומרים על הילדים

    אם אתם או מכריכם עומדים בפני הכרעה אם ללכת לבית משפט ולהוציא תביעה למשמורת על הילדים שלכם, הרי שאסור לכם לעשות זאת ללא ייעוץ וליווי מקצועי של עורך דין מנוסה ומקצועי בתחום.

    עו"ד ונוטריון דויד יוסף הינו בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתחום זה ובתחומים מקבילים במעמד אישי, והוא ילווה אתכם ויספק לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנוגע לניהול התיק.

    בכל הנוגע אל משמורת ילדים, עו"ד ונוטריון דויד יוסף כאן לצדכם.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support