השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ביטול צוואה עקב השפעה בלתי הוגנת

    פסילת צוואה שנעשית שלא בפני עורך דין אינה דבר יוצא דופן. במקרה זה ניתן לפסול מספר סעיפים מתוך הוראותיו של כותב הצוואה או אפילו את כולה.

    צוואה היא עניין חשוב וקריטי מאין כמותו; זהו מסמך בו אדם מעוניין להסדיר את ענייני כספיו וזכויותיו לאחר פטירתו אל קרוביו ומכריו על פי רצונו, אך לעתים, ומאחר ולא כולם מבינים ומיודעים למשמעויות של חלוקת הנכסים, עם עלולים לכתוב צוואה שהיא אינה בהירה דיה, ו/או אינה רציונאלית, או אף לא מוסרית באופן שהצוואה אינה עומדת בד בבד עם לשון החוק בעניינים אלו.

    אם אתם מעוניינים לשמוע עוד בנושא זה, פנו אל עורך הדין דויד יוסף, אשר יש לט ניסיון עשיר ומוצלח  בתחומי הירושות, עריכת צוואות ופסילת צוואות המבוצע בהליך התנגדות לצוואה.

    פסילת צוואה – מה בדיוק גורם לזה לקרות

    • אדם טרם פטירתו חושב על כל ההון שצבר ורוצה לחלק אותו למשפחתו, קרוביו וכל מכריו, אלא שהרבה פעמים החלוקה הזו לא עומדת במבחן התוצאה בעולם האמיתי. מומלץ לכל אדם המעוניין לכתוב צוואה לעשות זאת באופן פורמאלי, בליווי של עורך דין ובנוכחות של עדים. כך יימנעו למעשה מקרים מצערים של פסילת צוואה בעתיד וחלוקה שעלולה להיות פחות הגונה כלפי יורשים.
    • ניתן לפסול את הצוואה ע"י הגשה של התנגדות מצד היורשים או בני משפחה מלממש את הצוואה, הליך שנעשה בפני רשם הירושה ולאחר מכן, בהתאם להמשך ההליך, מועבר לבית משפט לענייני משפחה.
    • יש מספר עילות בגינן ניתן להתנגד לקיום הצוואה, מה שיכול להוביל לפסילתה או לחלק ממנה. חלק מן העילות הללו יכולות להיות השפעה בלתי הוגנת של מי מהיורשים או בני המשפחה, חוסר כשירות בשל מצב רפואי שמשפיע על חוסר כשירות לחתום על הצוואה או הבנה ותפיסה לקויה של המצווה ועוד טענות רבות ומגוונות שאף יכולות להצטבא יחדיו לכדי טענה ממשית באם טענה אחת אינה כבדת משקל באופן יחסי.
    • אם יש אדם שמעוניין להגיש בקשה להתנגדות לצוואה, מומלץ ביותר להיוועץ עם עורך דין בעניין זה בצורה רצינית ומקיפה – החל מהרגע הראשון בו החלטתם לפעול, לבדוק את כל האלטרנטיבות ואת הסיכויים להצליח בתיק זה, ואז לפנות אל רשם הירושה ולבצע את ההליך כנדרש ובאופן מקצועי.

    דואגים לזכויות הירושה שלכם

    אל תחכו לרגע שבו יהיה מאוחר מדי להגיש התנגדות ו/או להתגונן מפניה. פסילת הצוואה היא עניין חשוב שלא ניתן להקל בו ראש. פנו אל עורך דין ונוטריון דויד יוסף, העוסק בדיני ירושות, צוואות ועיזבונות מעל 10 שנים, והוא ידאג לייצג אתכם בדין באופן מקצועי איכותי, ואנושי.

    עו"ד ונוטריון דויד יוסף ליווה לקוחות רבים להם הביא תוצאות מספקות בעניינים אלו ואחרים, ואתם יכולים להיות חלק מהם.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support