השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ביטול צוואה בכתב יד

    מחפשים מידע על פסילת צוואה? צוואות, ירושות ועזבון של אדם הם דברים שיכולים להוביל לחיכוכים בין קרובי משפחה בצורה מכוערת למדי. אנו יודעים עד כמה כסף יכול לסנוור עיני אנשים, שנראים כאוהבים זה את זה ביום יום, אך בשעת קושי ומחלוקת בדיני כספים הם יכולים להגיע לאיבה.

    במקרים אלו ואחרים אתם חייבים שיהיה לצידכם עורך דין מקצועי ואיכותי המתמצא בדיני ירושה ו- צוואות וכן ביטולים של צווי ירושה על מנת למצוא את הזכויות המגיעות לכם מתוקף החוק. עורך הדין דויד יוסף, הוא עורך הדין המתאים לתפקיד.

    מה זה ביטול צוואה

    • הכלל המנחה הוא כי חייבים לכבד את דברי האדם הנפטר ואת הוראות הצוואה אותה הוא כתב, שכן זהו רצונו האחרון עלי אדמות כפי שזה בא לידי ביטוי בצוואה בעדים או בכתב יד או באימות נוטריוני או בכל דרך אחרת המקובלת בחוק. רצון המצווה הנו עיקרון מנחה וחשוב בחוקי הירושה.
    • יחד עם זאת, המערכת המשפטית עשויה לבטל צוואה שלמה או חלק ממנה במקרים מסוימים, בהם רצונו של האדם הנפטר אינו עולה בקנה אחת עם המציאות בדרכים מסוימות.
    • במקרים בהם בצוואה יש הוראה לא מובנת ו/או לא ברורה, הוראה שאינה חוקית, לא מוסרית או שאינה ניתנת כלל לכדי ביצוע, הרי שהיא בטלה.
    • ביטול חלק מהצוואה אינו מביא לכדי ביטול של יתר החלקים בתוך הצוואה, אלא אם כן לא אפשרי לקיים את שאר הצוואה ללא הוראה הפסולה או שכאשר ודאי כי המוריש לא היה מעוניין בכך.
    • במקרים בהם ביטול הוראה מסוימת מביאה לכדי ביטול כל הצוואה, הרי שהירושה מתחלקת בין היורשים החוקיים של מוריש, על פי החוקים, התקנות והכללים הקבועים בחוק הירושה.

    פנו רק אל המומחים בדיני ירושות וצוואות

    לעורך הדין דויד יוסף, יש רקע עשיר בכל הנוגע לתחום צוואות, ירושות, ניהול עזבון וכן כל העניינים המקבילים הנוגעים בנושא זה.

    אם אתם עומדים או מודעים להגשת בקשה לצו קיום צוואה וסוברים שמשהו בצוואהה אינו עולה בקנה אחד עם רצונו האמיתי של המנוח או לחלופין אתם חושבים שנעשה לכם, כיורשים פוטנציאלים, עוול – הרי שאתם צריכים שיהיה לצידכם עורך דין מנוסה ומקצועי שיסייע לכם לקבל את מלוא הזכויות המגיעות לכם.

    קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support